۱۳۸۷ آذر ۶, چهارشنبه

یک کرم کتاب جدید!

اوباما «كرم كتاب» دارد

خبرگزاري فارس: اوباما به كتاب علاقه زيادي دارد و پيش‌بيني مي‌شود پس از ورود وي به كاخ سفيد ركوردي در حوزه كتاب‌خواني دولت‌مردان آمريكا به ثبت برسد.

به گزارش خبرگزاري فارس، پس از پيروزي «باراك اوباما» در انتخابات رياست جمهوري آمريكا آمار كتاب‌هاي منتشره درباره وي به شدت افزايش يافته و موجب شگفتي منتقدان شده است.
«باروك اوباما» خود ميل شديدي به خواندن دارد و به همين خاطر ديگران را نيز مجبور به كتاب‌خواني كرده است.
خبرگزاري فرانسه با اشاره به اين نكته، اوباما را با صفت «كرم كتاب» معرفي كرده است و پيش‌بيني مي‌كند كه پس از ورود اوباما به كاخ سفيد ركوردي در حوزه كتاب‌خواني دولت‌مردان آمريكا به ثبت برسد.
همچنين كتاب‌هاي پيشين باروك اوباما از جمله كتاب دوران تبليغات انتخابات رياست جمهوري وي بسيار مورد توجه مخاطبان كتاب در آمريكا قرار گرفته است و هفته‌هاست كه در صدر پرفروش‌هاي كتاب غيرداستاني روزنامه‌هاي آمريكا قرار دارد.
باروك اوباما همچنين چندي پيش در يك برنامه تلويزيوني با اشاره به زندگي «آبراهام لينكلن» و «فرانكلين روزولت»، ايشان را از تاثيرگذارترين افراد زندگي‌اش معرفي كرد.
اين اظهار نظر اوباما فروش زندگي‌نامه‌هاي «لينكلن» و «روزولت» را با افزايش فوق‌العاده‌اي روبرو كرده و افراد زيادي به خريد كتاب‌هاي مرتبط به اين دو رئيس‌جمهور پيشين آمريكا اقدام كرده‌اند.
در همين راستا كتاب «گروه رقيبان» نوشته «دوريس كيرنز» كه درباره دوران رياست جمهوري «لينكلن» است و به تازگي منتشر شده، در ليست پرفروش‌هاي كتاب آمريكا قرار گرفته است.

1 نظرات:

ناشناس گفت...

یک کتاب عجیب
لینک دانلود
http://persiandrive.net/195151