۱۳۸۷ مرداد ۲۱, دوشنبه

به چه قیمتی!

یکی از دوستان پرسیده بود که آيا من کتابهای فيزیک و يا پزشکی را هم معرفی می کنم! بايد بگویم که به طور حتماً من یا باید کتاب را بخوانم تا معرفی کنم و یا کس دیگری خوانده باشد و من مطلب او را در اینجا بیاورم. یکی از اهدافم در این وبلاگ این است که راهنمای خوب برای کتابخوانها باشم نه یک ویترین برای ناشرها (هر چند این دومی هم کمی تا قسمت هستم)
با این وجود زیاد ناامید نشوید چون کم و زیاد آسیاب من همه چیز را خرد می کند هر چند کتابهای تخصصی ممکن است بسیار بد خرد شوند! اما کتابهای عمومی هر زمینه ای کم و زیاد گذرشان به کتابخانه من می افتد. مثلاً در مورد فیزیک کتابهای «تاریخچه زمان» و «سیاهچاله ها» در انتظار خوانده شدن هستند و در پزشکی کتاب «پزشکی قانونی» نیمه تمام مانده است!
با توجه به این مسائل، اگر کتابهای در مورد این مسائل برایم بفرستید، حتماً آن را می خوانم و نظرم را برایتان می گويم، هر چند شاید نظر تخصصی نباشد.

شاد و کتابخوان باشید
کرم کتاب

0 نظرات: