۱۳۸۷ خرداد ۷, سه‌شنبه

پاسخی به شما

سلام به همه دوستان که با خواندن این وبلاگ من را شرمنده می کنند. و اما بعد:
  • بعضی از دوستان توقع دارند که من زود به زود اینجا را بروزرسانی کنم. حقیقتش من خیلی دوست دارم اینکار را بکنم. اما خواندن یک کتاب یک پرسه وقت گیر است که هنوز حتی جای شغل دوم را هم نمی گیرد! تازه نوشتن در مورد کتاب بسیار سخت تر از آن است! با این وجود من در تلاشم که سرعتم را بیشتر بکنم. فقط بگوییم که فعلاً کتاب سه جلدی اسکندر دستم هست و کمی طول می کشد آن را تمام کنم. اما پیشنهاد بهترم این است که با گرفتن اشتراک از این وبلاگ به طور اتوماتیک پس از هر بروزرسانی باخبر شوید و دیگر نیاز نیست که به طور مرتب به وبلاگ سر بزنید. برای گرفتن اشتراک می توانيد از یکی از روشهای Blogspot Atom و يا FeedBurner استفاده کنید.
  • دوستانی که علاقه مند هستند کتابهای معرفی شده در این وبلاگ را خریداری کنند، بهترین کار ارتباط با ناشر است که برای اینکار می توانند ازسایتهای تخصصی مثل خانه کتاب استفاده کنيد و يا اینکه از کتابفروشی ها و کتابخانه های الکترونیکی استفاده کنید. من لينک چندتا از این کتابفروشی ها را در ستون کناری قرار دادم.
  • بعضی از دوستان در ثبت نظراتشان مشکل داشتند. من تنها به یک توضیح کوتاه بسنده می کنم. پس از وارد کردن نظر خودتان در فرم مربوطه باید یکی از چهار گزینه آن را انتخاب کنید. اگر کاربر گوگل یا بلاگر هستید، گزینه نخست را انتخاب کنید، اگر کاربر یکی از سیستم های OpenID هستید گزینه دوم را انتخاب کنید که در این حالت باید سیستم مورد استفاده و نام خود را وارد کنید و اگر تنها می خواهيد نظری با نام و احیاناً آدرس اینترنتی شما ثبت شود گزینه سوم را انتخاب کنید و در صورتی که می خواهید به صورت ناشناس نظری اعلام کنید گزینه چهارم را انتخاب کنید. اميدوارم شاهد نظرات بیشتر شما دوستان در وبلاگ باشم.
  • بعضی از دوستان از ریز و ناخوانا بودن فونت شکایت کرده بودند، کمی آن رااصلاح کردم. البته هنوز روشی برای گذاشتن گزینه چاپ پیدا نکردم. اما مطمئن باشید سعی خودم را می کنم. البته بیشتر دوست دارم برروی تهیه مطلب کار کنم تا ظاهر!

شاد و کتابخوان باشید

0 نظرات: